Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Deeltijdse receptionist(e) 30 uren/week in 1000 Brussel

Employeur
SD Worx Jobs
Lieu
Vilvoorde
Salaire
Je komt terecht in een aangename en internationale werkomgeving.Naast je maandelijks brutoloon o...
Date de clôture
12 sept. 2022

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Réceptionniste
Secteur
Autre
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Mi-temps
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Onze klant is de marktleider in België op vlak van outsourcing van receptie en officediensten. Onze 300 medewerkers werken in vast dienstverband. Zij zijn dagelijks met veel enthousiasme aan de slag bij onze klanten, (middel)grote bedrijven verspreid over heel België en actief in diverse sectoren.

Werk jij nauwkeurig en ben jij administratief sterk? Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en is het je passie om bezoekers en medewerkers zo optimaal mogelijk te woord te staan en verder te helpen? Dan ben jij de nieuwe collega die we zoeken.

Voor onze klant in Brussel zijn we op zoek naar een collega die de receptie op een professionele manier beheert.

De taken omvatten onder meer:

  • ontvangst en registratie van de bezoekers
  • beheer van de inkomende telefoongesprekken – volgens de regels doorverbinden
  • beheer van de inkomende en uitgaande post, aangetekende zendingen, koerierdiensten
  • beheer en bestelling van kantoormateriaal
  • bestellingen van lunches
  • vergaderzalen beheren, boeken
  • taxi’s boeken voor bezoekers en medewerkers
  • hotelreservaties van medewerkers beheren
  • algemene ondersteunende administratieve taken
  • beheer van de receptiehandleiding

Je werkt in een wekelijks wisselend uurrooster, van maandag tot en met vrijdag, de ene week van 8u tot 14u en de daaropvolgende week van 13u tot 19u.

Functie-eisen

We zijn op zoek naar een nieuwe coolega met volgende competenties:

  • Uitermate servicegericht – met de glimlach
  • Zeer goede kennis Nederlands, Frans en Engels
  • Nauwkeurig
  • Stressbestendig
  • Sterk zijn in plannen en organiseren van het werk, prioriteiten kunnen stellen
  • Sterke betrokkenheid en verantwoordelijkheidszin
  • Uitstekende kennis van de courante MS Office pakketten (Outlook, Word, Excel)
  • Vlot nieuwe computerprogramma’s kunnen aanleren
  • Pittige en energieke persoonlijkheid
  • Verzorgde uitstraling

Arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een aangename en internationale werkomgeving.

Naast je maandelijks brutoloon ontvang je:

  • een nettodagvergoeding
  • maaltijdcheques
  • ecocheques
  • een niet-recurrente vergoeding
  • een sociaal abonnement

Daarbovenop ontvang je ook een hospitalisatieverzekering (ook voor gezinsleden mogelijk).

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte