Offre d'emploi : Customer Support Representative

Customer Support Representative (NL)

Intro

Klaar voor een nieuwe uitdaging in een opwindende en dynamische markt?

Powerdale is al bijna 20 jaar een belangrijke speler in de sector van de elektromobiliteit en het energiebeheer. Het spreekt voor zich dat deze markt momenteel booming is! Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe collega's! Wij werven momenteel aan in onze verschillende afdelingen: Marketing, Accounting, Product Management, Service Management, IT, Engineering, Supply Chain & Production, en ook voor onze Customer Support. We zijn op zoek naar meerdere "Customer Support Representatives" en "Customer Support Technicians".

Heb je interesse? Lees dan alsjeblieft verder!

The job

Als Customer Support Representative 2nd line ben je een van de belangrijkste onderdelen van ons Customer Relationship Management (gevestigd in Sint-Genesius-Rode). 

Jij bent als Customer Support Representative het aanspreekpunt voor onze klanten, je streeft dus altijd naar een optimale dienstverlening en een hoge klantentevredenheid.

De Customer Support Representative maakt deel uit van het Customer Support team (binnen het Sales en Marketing team). Je rapporteert aan de Customer Support Manager.

Jouw rol en verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het leveren van (technische) ondersteuning in verband met onze laadapparatuur.
  • Dit doe je door het bijhouden van inkomende communicatie uit verschillende bronnen (ERP-systeem/telefoon) en de correcte technische informatie en adviezen te geven over onze verschillende producten, diensten en oplossingen.
  • Jij bent het centraal aanspreekpunt voor (inkomende) klanten: SPOC (= single point of contact) via de verschillende communicatiekanalen (ERP, e-mail, telefoon,...) 
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede follow-up van de toegewezen partners en behandelde klachten. 
  • De klant heeft geen geheimen voor jou, je begrijpt de behoeften van de klant en geeft de gepaste aanbevelingen. 
  • De kennisbank verrijken? Dat doe je door feedback te vragen aan klanten (en door de documentatie aan te vullen waar nodig). Uiteraard deel je best-practices met je collega’s. 
  • Dankzij een gedegen in-house opleiding krijg jij een grondige technische kennis van de producten en diensten.  
  • Je werkt samen met de technische teams en je rapporteert en signaleert veel voorkomende problemen & informatie binnen de organisatie om technische problemen op te lossen en verbeteringen aan te brengen. Op die manier bouw je dus mee aan een langetermijnrelatie met de toegewezen partners (met het oog telkens op een grotere klantentevredenheid).

Jouw profiel?

  • Je bent tweetalig (NL/FR) zowel gesproken als geschreven. 
  • Je hebt reeds ervaring in een klantgerichte omgeving.
  • Ben je elektricien en wil je niet meer op het werkveld staan? Helemaal te gek! 
  • Interesse in mobiliteit? Check! Interesse in de automobielsector of kennis van smartphone-applicaties? Dat is een echt pluspunt! 
  • Je bent klantgericht en probleemoplossend.
  • Een snel veranderende werkomgeving geeft je energie, je voelt je er thuis.
  • Je hebt communicatieve vaardigheden om verzoeken van klanten te kunnen beantwoorden in het systeem.
  • Microsoft Office, JIRA en Odoo hebben geen geheimen voor je? Dat is opnieuw een pluspunt! Indien niet, is het snel aangeleerd.
  • Je hebt al enige ervaring.

Wat bieden we jou aan?

  • Je krijgt een grondige opleiding 
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur 
  • Interessant salarispakket (en extralegale voordelen)
  • Een flexibele werkplek (homeworking maakt deel uit van ons DNA)

Klaar om je schouders te zetten onder deze snelgroeiende organisatie? Solliciteer dan nu door op volgende link te klikken : https://powerdale.jobtoolz.com/nl/customer-support-representative/solliciteren?utm_source=Jobat&utm_id=1664651741&utm_medium=organic

 

 

 

Emplois similaires

Emplois similaires