Offre d'emploi : Magazijnier- Orderpicker (h/f/x)

Région
Hoboken
Salaire
AanbodContract voor bepaaldetijd (min 3 maanden) - permanente contractmogelijkheid Maalti...
Publication
vendredi 5 août 2022
Date limite
lundi 5 septembre 2022
Réf
422244
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Entra Groep (maatwerkbedrijf) gelegen in de buurt van de luchthaven van Charleroi, bestaat sinds 1968 en heeft meer dan 900 werknemers. Onze verschillende afdelingen zijn verbouwingen, renovatie, front & backoffice, callcenter, enz … . Wij bieden aan onze klanten een hoogwaardige en innovatieve onderaannemingsdienst in economische, toekomstige en duurzame activiteiten.

We zijn op zoek naar een magazijnier- orderpicker voor onze business service om voor een bekende klant te werken, actief in de digitale sector en communicatieoplossingen op de Belgische en internationale markt.

Uw hoofdtaak is het beheren van de voorraad goederen van ontvangst tot verzending.

U moet ook:

  • Verschillende producten op pallets te ontvangen
  • Voorraadbeheer : Identifieren en lokaliseren de produkten met de hulp van een pistool en een pc-software
  • Besturen van een elektrische stapelaar / palletwagen / trolley
  • Voorraad beheren
  • Uitgaande bestellingen klaar te zetten
  • Af en toe uitstapjes maken op de verschillende depos

Functie-eisen

Profiel

  • U bent in staat om een pistool en een pc software te gebruiken om voorraden te beheren
  • U beschikt over de vaardigheden om een elektrische stapelaar te hanteren (het bestuurderscertificaat is een pluspunt)
  • U bent in het bezit van een geldig heftruck attest
  • U bent gemotiveerd en serieus
  • U bent georganiseerd en kunt volledig autonoom zijn in uw werk

Jobgerelateerde competenties

  • Picken volgens de instructies van de ordervoorbereiding
    De pakketten, partijen, ... samenstellen
  • Goederen in opslagzones plaatsen
  • Goederen naar de verzend-, opslag- of productiezone brengen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Voorraden opvolgen
    De ontvangst van de producten controleren
  • Opvolggegevens van orders registreren
    Een lijst van de beschadigde producten en van defect materiaal opmaken
  • Verpakken en eenvoudige assemblages uitvoeren
    Beschadigde producten opnieuw conform maken, ...
  • Producten volgens kenmerken, bestellingen en wijze van transport verpakken
  • De werkzone reinigen en opruimen (materieel, hulpstukken, ...)

Persoonsgebonden competenties

  • Plannen en organiseren
  • Communiceren
  • Verantwoordelijkheid
  • Samenwerken

Arbeidsvoorwaarden


Aanbod

Contract voor bepaaldetijd (min 3 maanden) - permanente contractmogelijkheid

  • Maaltijdvoucher voor EUR 8
  • Eindejaarspremie
  • Dagen van anciënniteitsverlof na 3 maanden
  • Woon-werkverkeer betaald via het sociaal abonnement
  • Hospitalisatieverzekering (alleen voor onbepaalde duur contract)

Plaats tewerkstelling

2660 HOBOKEN


Stuur uw cv op volgende adres : nwillems@entra.be