Offre d'emploi : Klantendienst medewerker NL/FR met een vast contract

Région
Brussel
Salaire
Je start met een vast contractDe functie is gevestigd in Brussel en je start zodra mogelijk.De k...
Publication
mardi 16 août 2022
Date limite
mercredi 31 août 2022
Réf
29249
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Je rapporteert rechtstreeks aan de Customer Service Manager. Binnen het Contact Center informeer, adviseer en ondersteun je klanten en verdelers door hen doeltreffende oplossingen te bieden in overeenstemming met onze procedures.

Binnen de service klanten en verdelers, zijn je belangrijkste taken :

  • Ondersteuning van klanten en verdelers via verschillende kanalen: telefoon en e-mails
  • Geduld, welwillendheid en volharding zullen uw bondgenoten zijn om hun tevredenheid te garanderen.
  • Behandeling van B2B en B2C gesprekken
  • Verzoeken en klachten van klanten en verdelers afhandelen
  • Het vertrouwen van klanten en verdelers opbouwen
  • Prospects informeren en helpen
  • Toezien op de naleving van kwalitatieve toezeggingen
  • Klanten en distributeurs in staat stellen onafhankelijk gebruik te maken van de zichtrekening
  • Discreet financiële risico's (fraude, witwassen van geld, enz.) opsporen en rapporteren. Ben je niet bekend met het onderwerp? Geen probleem, wij trainen je!
  • Een drijvende kracht zijn in de voortdurende verbetering van de dienstverlening


Functie-eisen

Je hebt een goed gevoel voor klantenservice. Bij het bedrijf ben je de ambassadeur van het merk en het belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten en verdelers.

  • Je bent responsief en dynamisch
  • Je bent een echte team player. In onze onderneming maken samenhang, wederzijdse hulp en toegankelijkheid deel uit van ons dagelijks leven
  • Je wordt enthousiast van contact met klanten en verdelers en je bent in staat om empathie en pedagogie te tonen
  • Je bent vertrouwd met computer tools en programma's
  • Je bent georganiseerd, autonoom, creatief en in staat om prioriteiten te stellen en een grote verscheidenheid aan taken te beheren
  • Je hebt minstens 6 maanden ervaring in een soortgelijke functie (contact center/client service)
  • Je bent tweetalig FR-NL, Engels is een pluspunt

Arbeidsvoorwaarden

Je start met een vast contract

De functie is gevestigd in Brussel en je start zodra mogelijk.

  • De kans om deel te nemen aan de fintech opleving door een verantwoordelijke en inclusieve rol te vervullen
  • De mogelijkheid om deel uit te maken van een dynamisch, enthousiast en gemotiveerd team in een vriendelijke werkomgeving
  • De kans om te werken bij een bedrijf dat geeft om professionele en persoonlijke balans, je kunt je ontwikkelen in je eigen tempo
  • Bovenop uw salaris ontvangt u extra voordelen (bonus, maaltijdcheques, volledig DKV-pakket, bijdrage in de vervoerskosten, enz.)
  • Voltijdse job (38u)


Emplois similaires

Emplois similaires