Offre d'emploi : Business Contact Center Agent NL

Région
Anderlecht
Salaire
Een boeiende job in het hoofdkantoor te AnderlechtEen voltijds bediende contract van 37u/week, l...
Publication
mardi 16 août 2022
Date limite
vendredi 2 septembre 2022
Réf
29414
Secteur
Autre
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Als contact center agent ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten.


Je beantwoordt de vragen en klachten van de klanten per telefoon, mail of post

Je zorgt voor een professionele opvolging van de dossiers om een bevoordeelde partner van onze klanten te worden

Je registreert de digitale opvolgingsdocumenten van de oproep in SAP

Werkverdeling: 40% telefoon en 60% administratief

Functie-eisen

Je bent communicatief sterk: Je houdt van klantencontact en helpt mensen graag op een professionele en efficiënte manier

Je hebt een commerciële feeling

Je bent stressbestendig: Je blijft rustig en behoudt het overzicht als het drukker wordt

Je kan verschillende taken efficiënt en gestructureerd afwerken

Je gebruikt een verzorgd en aangenaam taalgebruik

Je communiceert vlot in het Nederlands

Kennis van het Frans is een plus

Je beschikt over een getuigschrift hoger secundair onderwijs

Je hebt een goede kennis van het Office Package (Word, Excel, Outlook en SAP)

Ervaring in een administratieve functie met commerciële oriëntatie is een sterke troef

Arbeidsvoorwaarden

Een boeiende job in het hoofdkantoor te Anderlecht

Een voltijds bediende contract van 37u/week, langdurig interimperiode met een optie naar een vast contract

Je werkt van maandag tem vrijdag in 3 shiften tijdens de kantooruren (7u-14u54 of 8u-15u54 of 8u36-16u30, 1 vaste uurregeling per week)

Jouw inzet wordt beloond met een salarispakket volgens het paritair comité 200 en andere extralegale voordelen

Na de opleidingsperiode is telewerk mogelijk (max 3 dagen/week)

Emplois similaires

Emplois similaires