Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Customer Support Officer NL/FR

Employeur
SD Worx Jobs
Lieu
Oudergem
Salaire
Naast deze super mooie uitdaging met veel vrijheid bieden wij natuurlijk nog heel veel meer:<br ...
Date de clôture
2 sept. 2022

Afficher plus

Fonction
Marketing / PR / Communication, Call Center Agents
Secteur
Autre
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Onze Klant helpt werkende Belgen aan een leasefiets. Zoek jij een nieuwe uitdaging bij een jong, dynamisch team in de fietssector? Dan ben jij de Customer Support Officer die wij zoeken!

Jouw Job

Ons zeskoppig operationsteam is op zoek naar een nieuwe collega die van aanpakken weet. Jij adviseert, informeert en ondersteunt en bent het eerste aanspreekpunt voor alle betrokken partijen. Jij krijgt complexe zaken makkelijk uitgelegd en biedt een luisterend oor aan onze (potentiële) klanten, fietshandelaren, interne en externe stakeholders. Dat doe je voornamelijk via de telefoon, mail of chat. Verder sta je bij je collega’s op speed-dial om ze te ondersteunen waar nodig. Jij beantwoordt vragen over onze werking, behandelt updates in ons online platform of maakt aanpassingen in presentaties. Kortom, jij bent een onmisbare schakel in ons team.

Jij gaat je concreet bezighouden met:

  • Mensen helpen. Jij beheert en beantwoordt de verschillende communicatiekanalen, van telefoon tot chat en van email tot postduif;
  • Beheer van het platform en andere online tools die wij inzetten;
  • Contact onderhouden met onze klanten, potentiële klanten en fietshandelaren;
  • Het behandelen van onze klantenadministratie en contracten;
  • Het voortdurend verbeteren van onze processen en manier van werken;
  • Ondersteunen van collega’s van Marketing, Operations en Sales

We zoeken iemand die sterke communicatieve vaardigheden heeft en ook zelfstandig kan werken. Tegelijkertijd sta je er niet alleen voor, met 6 fantastische collega's in je team krijg je steeds ondersteuning waar nodig!

Functie-eisen
  • Je hebt ervaring in een klantgerichte omgeving. Je kunt goed luisteren en helder communiceren;
  • Jouw batterijen laden op als je met mensen werkt en mensen helpt;
  • Je werkt graag nauwkeurig en bent een administratieve duizendpoot;
  • Je denkt analytisch na, signaleert snel knelpunten en denkt actief mee om oplossingen te vinden voor problemen;
  • Je kunt goed zelfstandig werken;
  • Hoewel je het geen probleem vindt om drie keer dezelfde vraag te beantwoorden, denk je na over een oplossing om te zorgen dat deze vraag niet meer gesteld hoeft te worden. Zo verbeteren we samen onze dienstverlening;
  • Nederlandstalig én Franstalig.

Arbeidsvoorwaarden

Naast deze super mooie uitdaging met veel vrijheid bieden wij natuurlijk nog heel veel meer:


  • Een goed salaris afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Extra legale voordelen o.a. laptop, gsm, maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatie en een bijdrage voor een fantastische leasefiets van een van de Pon merken (Gazelle, Kalkhoff, Cannondale, Cervélo, Urban Arrow, ...);
  • Een legio aan doorgroeimogelijkheden, onder andere binnen de internationale organisatie
  • Trainingen en opleidingen die aansluiten bij de functie;
  • Een hybride werkomgeving, deels op kantoor en deels thuis;
  • Veel gezelligheid binnen het team!

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte