Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Medewerker magazijn/Klantenadministratie

Employeur
Orthobroker
Lieu
Anvers
Date de clôture
10 déc. 2022

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat
Secteur
Commerce / Commerce de gros
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais, Anglais
JOBOMSCHRIJVING

Orthobroker is een innovatief bedrijf met groeiambities. We zijn actief in design en commercialisatie van prefab orthopedische bandages en braces (BraceID®) en van custom-made orthesen via het 3D-printing software platform OrthoSOLID®.

De commerciële activiteiten omvatten export naar groothandelaars in Europa enerzijds, en de verkoop aan Orthopedische Techniekers en Ziekenhuizen in België anderzijds.

Om deze activiteiten op te volgen en te ondersteunen, zijn we op zoek naar een medewerker magazijn/klantenadministratie

Hoe ziet je dag bij Orthobroker eruit?

Je staat in voor de bestellingen en de opvolging van de telefonische oproepen i.v.m. de bestelorders.

Je verantwoordelijkheden zien er als volgt uit:

  • Opmaken en uitvoeren van bestelorders voor binnen- en buitenland met behulp van het Dimasys software pakket
  • Klaarzetten en regelen van bestellingen en afhalingen door koerier of logistieke diensten
  • Ontvangen van telefonische oproepen en informeren van klanten (opvolging van de bestelling, informatie, ...) vnl. in het Nederlands en het Engels, soms ook in het Frans
  • Helpen lossen van container (1 à 2 containers per maand);
  • Aanmaken van product labels met Adobe Indesign
PROFIELOMSCHRIJVING

We zoeken…

een flexibele collega met hoge bereidwilligheid om te werken en bij te leren. Je positieve ingesteldheid en open persoonlijkheid zijn belangrijke troeven die bijdragen tot het succes van onze samenwerking.

Wij kijken uit naar een collega die:

  • Een goede kennis in Nederlands en Engels bezit (alle andere talen zijn een voordeel)
  • Goede PC kennis (Word, Excel, Outlook) meebrengt; kennis van Adobe Indesign en Dimasys ERP is een plus
  • Graag de handen uit de mouwen steekt
  • Affiniteit of interesse heeft voor de medische sector. Onze toekomstige medewerker zal zich de medische terminologie eigen moeten maken
  • Zelfstandig kan werken
  • Verzorgd voorkomt
  • Ervaring is een voordeel
AANBOD

Onze nieuwe medewerker verwelkomen wij graag in een team van jonge en gemotiveerde medewerkers dat snel groeit in binnen- en buitenland.

  • Wij bieden een degelijke opleiding die in grote mate intern zal verzorgd worden
  • Je ontvangt een aangepast loon, afhankelijk van leeftijd en vaardigheden, en ook maaltijdcheques
  • Werkuren: begintijd tussen 8u en 9u en einde tussen 17u en 18u

Meer informatie over ons bedrijf vind je op onze website www.orthobroker.com of www.braceid.com

KEYWORDS
medewerker magazijn, magazijnmedewerker, administratief magazijn

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte