Unique Anderlecht

Offre d'emploi : Customer Service medewerker (auto-sector - luxueus merk)

Région
WOLUWE-SAINT-LAMBERT
Publication
mardi 22 novembre 2022
Date limite
jeudi 22 décembre 2022
Réf
UNQ-BE
Contact
Unique Anderlecht Customer Care
Niveau d'expérience
2 à 5 ans d'expérience
Type de contrat
CDD
Temps de travail
Temps plein

Onze klant is een bekend en luxueus automerk die aan zijn klanten ook leasing- en financiering oplossingen biedt.

Wat kan je verwachten van onze sollicitatieprocedure?

  • De eerste stap is om hier te solliciteren en je cv op te sturen.
  • Als je een goede fit lijkt, plannen we een gesprek via de manier die je verkiest: telefoon, Teams of Whatsapp. Dit zal een kort gesprek zijn om meer te weten te komen over je achtergrond en interesses, om meer te vertellen over de job en onze klant, en om eventuele eerste vragen die je hebt te beantwoorden.
  • Als dat goed gaat, sturen we je cv door samen met een verslag van ons gesprek en zal onze klant beslissen of ze je willen uitnodigen.
  • We verwachten niet meer dan 1 gesprek ter plaatse.



Functiebeschrijving

Onze klant is een bekend en luxueus automerk die aan zijn klanten ook leasing- en financiering oplossingen biedt. Zij zijn op zoek naar een collega die hun team tijdelijk komt versterken (tot juni 2023).

Als customer service medewerker wordt jij de eerste contactpersoon voor de dealers en B2B-klanten. Je krijgt allerhande vragen binnen m.b.t. de kilometrages, het wisselen van winter- en zomerbanden, boetes, het gebruik van de auto in het buitenland, autodocumenten, tankkaarten, facturen, enz…

Een typische dag in jouw functie als customer service medewerker omvat het volgende:

  • Je hebt het eerste contact met de dealers of klanten.
  • Kan je op hun vraag antwoorden? Perfect, dan is de klus geklaard. Zo niet, volg je dit op met de juiste collega’s.
  • Waar nodig, raad je aan jouw klant de beste producten of oplossingen voor zijn nood.
  • Ook als er klachten zijn, ben jij de juiste persoon. Je behandelt deze op een correcte, empathische en professionele manier.
  • Last but not least, ondersteun je op termijn ook jouw manager door nieuwe collega’s op te leiden



Functie-eisen

Deze job zou iets voor jou kunnen zijn als:

  • Je graag mensen helpt. Je bent geduldig, nuchter en kalm.
  • Je al een eerste ervaring hebt in customer service. Bij jou staat de klant altijd voorop.
  • Je duidelijk communiceert. Je weet hoe mensen te overtuigen en je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
  • Je niet bij de pakken blijft zitten. Als je het antwoord niet weet, graaf je net zo lang door tot je het wel weet.



Arbeidsvoorwaarden

Wat je leuk zal vinden aan onze klant:

  • Loon in overeenstemming met jouw ervaring: tussen € 2.500 en € 3.300
  • Telewerk (50%). Je kan hier een echte balans tussen werk en privé verwachten.
  • Top-naam op jouw CV. Ook al is deze opdracht tijdelijk (tot juni 2023), het toevoegen van deze naam aan je CV kan daarna nog veel deuren voor je openen.
  • Geweldige bedrijfscultuur. Een open-minded, collaboratieve cultuur met enthousiaste customer service medewerkers

Emplois similaires

Emplois similaires