Nederlandstalig Klantendienstmedewerkers
- Employeur
- SD Worx Jobs
- Lieu
- Vilvoorde
- Salaire
- · Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein · ...
- Date de clôture
- 4 janv. 2023
Afficher plus
- Fonction
- Marketing / PR / Communication, Call Center Agents
- Secteur
- Énergie / Gaz / Eau, Énergie
- Type de contrat
- Intérim
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
- Langue(s) souhaitée(s)
- Néerlandais
· Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk (e-mail en WhatsApp) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout), Hybridkaarten, over onze dienstverlening, over hun facturen, e.a.
· Je verwerkt de nodige gegevens administratief
· Je neemt bestellingen van klanten op
· Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten
· Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden
· Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, …)
· Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u
Functie-eisen
· Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair
· Je communiceert zeer vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands : je bent sterk 2-talig en hebt interesse om de kwaliteit van onze communciaties mee te helpen verbeteren
· Je hebt reeds een eerste ervaring in een klantendienst of je wenst van klanten helpen je job te maken
· Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in je verwerking van gegevens
· Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen
· Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af
· Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit
· Je ontvangt graag feedback van collega’s en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd
Arbeidsvoorwaarden
· Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein
· Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega’s van onze eigen in-house Customer Service dienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten
· Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de Customer Service, commercieel, coach, B2B, …
· Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen.
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte