Offre d'emploi : Nederlandstalig Klantendienstmedewerkers

Région
Vilvoorde
Salaire
·        Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein · ...
Publication
mercredi 23 novembre 2022
Date limite
mercredi 4 janvier 2023
Réf
41174
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

·        Je beantwoordt telefonisch en schriftelijk (e-mail en WhatsApp) vragen van klanten en informeert hen over onze verschillende energieproducten (elektriciteit, gas, mazout), Hybridkaarten, over onze dienstverlening, over hun facturen, e.a.

·        Je verwerkt de nodige gegevens administratief

·        Je neemt bestellingen van klanten op

·        Je behandelt klachten, reikt oplossingen aan en zorgt voor opvolging naar andere diensten

·        Kortom, je zorgt ervoor dat alle vragen van onze klanten snel en correct opgelost worden

·        Je belt ook zelf klanten op bv. in het kader van specifieke acties om hen te informeren over promoties, specifieke producten (cross-selling, up-selling, …)

·        Flexibel uurrooster volgens planning van maandag tot vrijdag tussen 8 en 18u



Functie-eisen

·        Je bent zeer klantvriendelijk, sterk empathisch en beschikt tegelijk over een commerciële flair

·        Je communiceert zeer vlot en verzorgd, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands  : je bent sterk 2-talig en hebt interesse om de kwaliteit van onze communciaties mee te helpen verbeteren

·        Je hebt reeds een eerste ervaring in een klantendienst of je wenst van klanten helpen je job te maken

·        Je bent stipt en betrouwbaar qua werkattitude en nauwkeurig in je verwerking van gegevens

·        Je kan je werk goed organiseren en prioriteiten stellen volgens vooropgestelde doelen

·        Je bent flexibel in je manier van werken : vlot switchen tussen allerlei taken schrikt je niet af

·        Je houdt van samenwerking en draagt actief bij tot een fijne teamspirit

·        Je ontvangt graag feedback van collega’s en geeft hen ook gemakkelijk feedback om beter te kunnen functioneren en elkaar te helpen groeien: respect, een vleugje tact en diplomatie zijn jou niet vreemd


Arbeidsvoorwaarden

·        Je start met een intensieve training, gevolgd door continue coaching op het terrein

·        Je wordt omringd door behulpzame en ervaren collega’s van onze eigen in-house Customer Service dienst waarbij je eveneens geregeld samenwerkt met de andere diensten

·        Je kan op langere termijn en in functie van je competenties en interesses vanuit deze functie doorgroeien naar andere teams in de Customer Service, commercieel, coach, B2B, …

·        Aantrekkelijk salarispakket inclusief maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, voordelen op producten, bonussysteem, cafetariaplan en mobiliteitsvoorzieningen.