Offre d'emploi : Dossierbeheerder Claims

2 jours restants

Recruteur
Touring
Région
Bruxelles
Publication
mardi 27 décembre 2022
Date limite
vendredi 10 février 2023
Réf
RF81705
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais

Company details

Bedrijfsdetails

Touring is een belangrijke speler in de wereld van de voortdurend evoluerende mobiliteit en dit zowel vandaag als morgen, in België of ver erbuiten. We informeren onze klanten en staan hen bij tijdens al hun verplaatsingen – ongeacht het vervoersmiddel – zodat hun mobiliteit een efficiënte maar vooral aangename ervaring is.

We ontwikkelen toekomstgerichte multimodale bijstands-, service- & mobiliteitsoplossingen, steeds gericht op het menselijke aspect en innovatief karakter.

Spreekt onze missie jou aan? Aarzel dan niet en maak deel uit van ons team als Dossierbeheerder Claims .

 

Functie

Functie

De dienst Back-Office maakt deel uit van het departement Finance & Administration. De dienst is opgesplitst in 3 hoofdactiviteiten.

De eerste activiteit bestaat uit 2 teams: Claims & Travel. Zij beheren bijstands- en/of verzekeringsdossiers voor zowel onze B2C- als B2B-klanten: vergoeden van de facturen na analyse van de dossiers en de algemene voorwaarden.

De tweede activiteit betreft het Invoicing-team, waar onze collega's de facturen voorbereiden in de dossiers die naar de B2B-partners van Touring gestuurd worden.

Ten slotte zorgt het Data Care-team onder meer voor de input van verschillende interne vouchers, domiciliëringsaanvragen, wijzigingen in klantgegevens,...

Samen met een team van ervaren collega's en met ondersteuning van je leidinggevenden zal de nieuwe collega in het Claims team verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:

Claims:

  • Na een grondige opleiding van de verschillende systemen en procedures, behandel je de terugbetalingsaanvragen in een bijstandsdossier (medische of technisch) opgemaakt door jouzelf of via onze bijstandscentrale (binnen- en buitenland)
  • Je verwerkt vervolgens alle dossiers die via een geautomatiseerd systeem in de agenda’s van het departement terechtkomen;
  • Controleren of de gevraagde prestaties beantwoorden aan onze algemene voorwaarden;
  • Behandelen en/of weigeringen van de terugbetalingen en zorgen voor de opvolging hiervan (telefonische contacten met particulieren & B2B klanten);
  • Frequente contacten met onze klanten en dit zowel via e-mail, telefonisch of per brief en hierbij zo goed mogelijk beantwoorden aan de behoeften van de klant;
  • Indien je afwijkingen ontdekt, licht je deze grondig toe aan de klanten;
  • Melden van mogelijke problemen aan de coördinatoren en/of de betrokken diensten

We verwachten van deze collega :

  • Een autonoom & proactief dossierbeheer: initiatief nemen, anomalieën detecteren en deze communiceren naar de betrokken departementen;
  • Een gemotiveerde « problem solver » : mogelijke oorzaken identificeren & oplossingsgericht denken met de betrokken departementen

Profiel

Profiel

We zijn op zoek naar een nieuwe collega die:

  • Zich kan terugvinden in onze waarden: Menselijk, Betrouwbaar, Positief en Innovatief en daar ook daadwerkelijk naar leeft;
  • Zeer goed beide landstalen beheerst (NL/FR), Engels is een pluspunt;
  • Een eerste professionele ervaring heeft in een gelijkaardige functie (dossierbeheerder, travel, claims, customer service, klantendienst,…);
  • Gemakkelijk met verschillende systemen kan werken: gegevens raadplegen, analyseren en consolideren;
  • Een sterk analytisch redeneervermogen heeft, waardoor meningen gebaseerd worden op basis van objectieve feiten en eventuele corrigerende acties genomen kunnen worden;
  • Nauwgezet en precies werkt en in staat is een aanzienlijk volume te verwerken met behoud van een optimaal kwaliteitsniveau;
  • Oplossingsgericht denkt en open staat voor verandering;
  • Bereid is om één dag per week (variabele dag) de permanentie te voorzien tot 17h00;
  • IT-tools gemakkelijk onder de knie krijgt.

Aanbod

Waarom bij Touring werken?

Touring biedt jou een boeiende functie aan met ruimte voor initiatief in een informele werksfeer. Je kan rekenen op contract van bepaalde duur (1 jaar, omzetting mogelijk naar onbepaalde duur), een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen (groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, terugbetaling openbaar vervoer,…).

Je zal voor een succesvolle marktleider werken, die de nodige opleidingen en doorgroeimogelijkheden voorziet dankzij regelmatige coaching op de werkvloer.

We zijn tenslotte centraal gelegen in Brussel en vlot bereikbaar met het openbaar vervoer (op wandelafstand van het metrostation Rogier - Yzer en het treinstation Brussel Noord).

Emplois similaires

Emplois similaires