Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Drietalige receptionist(e) – deeltijds

Employeur
SD Worx Jobs
Lieu
5020 Suarlee
Salaire
Je komt terecht in een zeer mooie en aangename werkomgeving en zal omringd worden door boeiende ...
Date de clôture
8 févr. 2023

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Réceptionniste
Secteur
Autre, Autre - général
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Mi-temps
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Néerlandais
Functieomschrijving

Voor onze klant in Namen- een distributeur van labo apparatuut- zoeken we een collega die de receptie op een professionele manier organiseert.

Beschik je over goede communicatieve vaardigheden en is het je passie om bezoekers en medewerkers zo optimaal mogelijk te woord te staan en verder te helpen, dan ben jij de nieuwe collega die we zoeken.

Het takenpakket omvat onder meer het volgende:

  • Beheer van inkomende/uitgaande post & pakketten
  • Beheer van telefoongesprekken + e-mail in geval van sluiting (vakantie, etc. )
  • Opstellen van opleidingsdocumenten, badges voor het opleidingscentrum ECS
  • Bezoekersontvangst
  • Beheer van vergaderzalen
  • Het bijhouden van de koffiehoek (toezien op de goede werking van de automaat, bijvullen kopjes/glazen, netheid van de ruimte)
  • Beheer en bestellen van voorraad kantoorartikelen, cartridges voor fotokopieerapparaten
  • Beheer en bestellen van de voorraad koffie, thee, suiker, melk, diverse dranken
  • Beheer en bestellen van catering (buffet, training, tafel dekken bij evenementen)
  • Verificatie van facturen voor gedane aankopen en catering
  • Coderen van facturen in klantspecifiek ERP
  • Bestelling van broodjes/salades, …
  • Het bijhouden van de kassa voor het afrekenen van broodjes
  • Camerabewaking van de gebouwen en buitenkant van het bedrijf om de slagbomen te openen voor bezoekers
  • Ondersteuning van andere afdelingen (administratief werk, in enveloppen doen, enz.)
  • Alle taken die direct of indirect noodzakelijk zijn voor het uitoefenen van de functie

Functie-eisen

We zoeken een nieuwe collega die volgende competenties heeft:

  • goede drietaligheid Nederlands, Frans en Engels
  • vlotte omgang met de courante MS Office tools
  • professionele maturiteit
  • discreet
  • proactief
  • dynamisch persoon die autonoom kan werken
  • verzorgd en trendy voorkomen
  • Plannen en organiseren
  • Communiceren
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandigheid
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Arbeidsvoorwaarden

Je komt terecht in een zeer mooie en aangename werkomgeving en zal omringd worden door boeiende collega's.

Jouw vaste brutoloon wordt aangevuld met een interessante nettobonus (in functie van maandelijkse doelstellingen). Je ontvangt ook een nettodagvergoeding, een vergoeding voor woon-werkverkeer, maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.

Je werkt gemiddeld 18.375 uren per week. Je werkt afwisselend 2 en 3 dagen per week in onderstaand uurrooster:

Week 1:

  • donderdag van 08h30 - 17h00 met 45' pauze
  • vrijdag van 08h30 - 17h00 met 45' pauze

Week 2:

  • woensdag van 08h30 - 17h00 met 45' pauze
  • donderdag van 08h30 - 17h00 met 45' pauze
  • vrijdag van 08h30 - 17h00 met 45' pauze


Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte