Passer au contenu principal

Cette offre a expiré

Management Assistant (m/f/x)

Employeur
AISIN
Lieu
Brabant Wallon
Date de clôture
25 mars 2023

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat, Assistance
Secteur
Industrie, Automobile
Type de contrat
CDI
Temps de travail
Temps plein
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience
Langue(s) souhaitée(s)
Anglais

Company details

Who we are? A European innovation lab of Aisin, worldwide leader in mobility & automotive solutions. 

Our blended team of business developers, product owners, experts, data scientists, solution architects, developers and evaluators ensure you always get the best solutions to drive our growth. We foster several local innovation programs with universities, R&D centers and start-ups to co-develop digital products and make mobility more responsible and enjoyable for everyone.

Discover more about us: https://www.aisin-mobility.eu/

 

Function

Your mission 

Your mission as a Management Assistant is to act as key person that helps team to work together to deliver an agreed outcome. 

What will you work on? 

  • Business support role: 
  • organise internal and external events for the team: from agenda, logistics, up to draft content proposal and follow-up of preparation;
  • formalize, schedule and follow-up on actions;
  • maintain KPI defined for the team, execute reporting, maintain dashboard;
  • Disseminate information to the team so that everyone knows what's happening;
  • Observe and propose new ways of working and process changes to improve delivery of the team;
  • Encourage and assist the team to follow existing agreed processes;
  • Collect feed-back and return of experience to drive continuous improvement.
  • Happiness officer role:
  • Establish a trusted partnership with team members to sense the mood and issues;
  • Bring out the best in each team member by his/her empathetic personality;
  • Protect the team by acting as a buffer;
  • Facilitate communication and resolve disagreements;
  • Identify needs and initiate actions to create a productive, motivating and fun working environment.

Profile

Which softskills should you have for this role? 

  • Outstanding interpersonal, leadership, communication and facilitation skills to establish and maintain excellent working relationships in a corporate environment;
  • Relational ease and excellent communication skills mainly in English;
  • Patience and organizational skills;
  • Ability to adapt to changing and fast-paced environment;

Offer

Why should you apply to AISIN Europe? 

  • We are passionate about what we do.
  • We are actively contributing to sustainable future mobility
  • We are constantly transforming for better and value difference
  • We are an open, multicultural and international organization environment with flexible schedule and homeworking 

What can we offer you? 

  • A function combining organisational and relational aspects, with remarkable products & business perspectives in continuous evolution
  • An attractive salary with competitive fringe benefits
  • Flexible schedule with 2 days of homeworking
  • Extralegal and company holidays
  • Sports & family events for our employees and their family 

Are you interested and ready for this challenge? 

Answer to this job ad by sending a pitch video to summarize your background in a fun and enthusiastic manner in English to make you stand out!

Your recruiter: Julie (julie.Fauville@aisin-Europe.com -  +32 2 389 12 98)

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte