Cette offre a expiré

administratief coördinator

Employeur
Robert Half
Lieu
Flemish Brabant, Zaventem
Salaire
Negotiable
Date de clôture
2 avr. 2023

Afficher plus

Fonction
Administration / Secrétariat
Secteur
Transport / Stockage / Distribution, Distribution
Type de contrat
Intérim
Temps de travail
Mi-temps
Niveau d'expérience
0 à 2 ans d'expérience

Détails de l'offre

Robert Half is momenteel op zoek naar een Administratief Coördinator (m/v/x) voor een parttime in een groeiend bedrijf gelegen in Zaventem.

Onze klant is actief in de Afval sector. Dit toonaangevend bedrijf is momenteel op zoek naar een full time Administratief Coördinator om hun team te versterken.

De verantwoordelijkheden voor deze functie als Administratief Coördinator zijn:

  • Je draait voor 50% operationeel mee en voor 50% stuur je het team aan en beheer je het softwaresysteem;
  • Je beheert complexe dossiers;
  • Je zorgt dat alle informatie in het informaticasysteem juist staat;
  • Je verfijnt de info, je behoudt het overzicht en onderhoudt contacten met de leverancier van het systeem bij problemen;
  • Je verzorgt de facility van het kantoor;
  • Je beheert de verzekeringen van zowel het wagenpark als burgerlijke aansprakelijkheid; eigenlijk beheer van externe contracten als het over verzekeringen gaat;
  • Je optimaliseert de procedures.
  • Je volgt de kwaliteit van het klantenonthaal op.
  • Je denkt strategisch mee.
  • Je doet het klantenbeheer: antwoorden op mails en telefoon van klanten.
  • Je geeft de publicaties in het staatsblad door, je geeft administratieve ondersteuning voor de directeur.

De vereiste kwalificaties voor de functie als Administratief Coördinator zijn:

  • Je hebt een zeer goede kennis van de Nederlandse en Franse taal;
  • Je bent stressbestendig, accuraat, neemt initiatief, bent flexibel en een echte teamplayer;
  • Je werkt vlot met MS Office en databeheer, sterk IT minded;
  • Je hebt al een paar jaar werkervaring of in het bezit van een Bachelor.

Onze klant biedt:

  • Een deeltijdse betrekking met een marktconform salaris, inclusief extralegale voordelen (maaltijdcheques en ecocheques);
  • Je krijgt een verantwoordelijke en zelfstandige job binnen een gezond bedrijf met bewezen stabiliteit;
  • Flexibele werkuren met mogelijkheid om 1 dag van thuis uit te werken;
  • Zeer goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer.

Interesse in deze uitzendopdracht ? Solliciteer vandaag nog!

Robert Half BV processes the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at https://www.roberthalf.be/en/privacy-notice.

Entreprise

Robert Half est leader mondial dans le domaine des ressources humaines spécialisées. En Belgique et au Luxembourg, Robert Half se concentre sur le placement de personnel qualifié et de cadres dirigeants dans les domaines de la finance et de la comptabilité, ainsi que des services administratifs, bancaires, informatiques et juridiques. Nous proposons des postes en emploi fixe, temporaire (travail temporaire) et intérimaire, basés sur un projet (management de transition).

Robert Half est votre interlocuteur direct pour votre recherche d‘emploi. Nous proposons des jobs dans des sociétés de domaines et de tailles très variés - de l’entreprise moyenne régionale à l'acteur mondial. Par conséquent, grâce à nos nombreuses offres d'emploi, nous pouvons vous proposer un large éventail de postes différents. Afin de vous trouver un job qui vous convienne parfaitement, nous réalisons d’abord un entretien personnel afin de connaître au mieux vos compétences et vos objectifs de carrière.

Nous trouver
Téléphone
+3242255211
Lieu
Spoorwegstraat 34
bte 1
Groot-Bijgaarden
1702
BE

Recevez des alertes d'offres d'emploi

Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.

Créer une alerte