Order Management/Supply Chain Coordinator
- Employeur
- Actief Interim Charleroi
- Lieu
- Vilvoorde Zolder
- Salaire
- Une mission d'intérim d'environs 6 moisTemps plein, de jour, 40h00/semaineLieu de travail: Vilvo...
- Date de clôture
- 24 févr. 2023
Afficher plus
- Fonction
- Logistique / Transport, Logistique et transport - général
- Secteur
- Sciences - Recherche / Développement, Chimie
- Type de contrat
- Intérim
- Temps de travail
- Temps plein
- Niveau d'expérience
- 0 à 2 ans d'expérience
- Langue(s) souhaitée(s)
- Anglais
PRINCIPLE ACCOUNTABILITIES
· Create the customer orders received via mail,phone, and modify – contact the customers if necessary
· Make sure orders are in the SAP system on time so that we do not have delays in customer deliveries
· Create customer complaints using the correct methods
· Create customer disputes and solve them with the customer
· Stay in close contact with the customers and inform them in case of product un-availability
· Daily contact with production to make sure we have the products available for the customers
· Manage access to My Airproducts
·
Do the daily Route Scheduling in
Backup situation
MOST CHALLENGING PART OF JOB
Daily Contacts with customers
· To build a good relationship with all supply chain employees
· Inventory investigation skills
· On Time delivery to customers, prevent delivery failures
Functie-eisen
Operational experience
· Good levels of Dutch, French and English
· SAP literate
· Good overall knowledge of Microsoft Office applications (excellence in excel is a plus)
Arbeidsvoorwaarden
Une mission d'intérim d'environs 6 mois
Temps plein, de jour, 40h00/semaine
Lieu de travail: Vilvoorder et Zolder
Recevez des alertes d'offres d'emploi
Créez une alerte d'offre et recevez des recommandations personnalisées directement dans votre boîte de réception.
Créer une alerte